2013-04-28 ? 20:02:10

Från ett hem till ett annat

 
Vi har i veckan haft några härliga dagar i Norrlångträsk och fått uppleva ett par säkra vårtecken. Krokus, påskliljor och tussilago. Vi tog det så lugnt och njöt av dagarna att jag till och med glömde bort att fota! Men vi hann med en storrengörning från golv till tak. Plocka fram för sommargäster. Plantera sommarens grönsaker. Rensa rabatterna och kratta. Det är så härligt att vi har vårt hus i Västerbotten!
 
Men denna gång infann sig plötsligt en annorlunda känsla som jag inte var van vid. Jag brukar aldrig vilja åka hem därifrån. Men denna gång var första gången jag faktiskt kände att jag har någonting i Kiruna att åka tillbaka till. Något som jag tycker om. Vårt hem här. Så plötsligt bredde hemkänslan ut sig och jag insåg att jag kan trivas på flera ställen. Tur att vi har dem båda. Lycko oss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!