2010-11-04 ? 18:57:54

Min önskelista 2010

Eftersom de första julstjärnorna redan hänger uppe och en liten
två centimeters tomte kikar fram. Mina julklänslor är helt totalt jättetidiga.
Imorse blev julskinkan ugnsbakad och senapsgriljerad.
Då tänkte jag att det var lika att börja med önskelistan också. Som Andie
sa "Jag och maken kom just fram till att alla dagar är dagen före julafton
och alla andra är Halloween" Så det är helt säkerligen en danföredanföredan...
idag också.
Så här presenterar jag min önskelista 2010.
1. En resa till Eilat Israel.
2. En svart Nissan Qashquai 2011 med riktigt snygga fälgar


3. En svart symaskin, Bernette 46

4. En Ski-doo Backcountry, dubbeldyna

5. En spark

Låter det för dyrt så blir jag himla glad för sockar och tights/långkalsonger också!
Kommentarer
Andie

Åh, den där symaskinen skulle jag också vilja ha! Men en symaskin står redan upp skriven på host 30års host födelsedagsönskelistan nästa vår...

2010-11-06 @ 10:25:53
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!