2013-07-01 ? 20:15:24

Halvvägs!

 
Nu tycker jag att det är dags att dela vår lilla hemlighet även här på bloggen. Jag la ut denna bild tidigare idag på både Facebook och Instagram. Alla grattis och lyckönskningar har varit helt överväldigande.
Det känns så roligt för det känns så mycket annorlunda än förra gången.
 
17 november väntas mitt och Armins andra barn komma till världen!
Niilas ska få bli storebror och Ronja ska bli storasyster igen.
 
Vår familj växer och det känns underbart!
 
♡♥❤❥ Nu har 20 veckor gått och det är cirka 20 veckor kvar. Halvvägs alltså. Tiden går så fort ♡♥❤❥
 
 
Kommentarer
Mrs Andie

Jag kan inte gratulera tillräckligt många gånger för jag tycker att det är så fantastiskt! Grattis till hela STORA familjen. :-D

2013-07-07 @ 21:13:27
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!