2013-06-27 ? 10:50:31

Jag är tjugofyra - Bara en liten gnista - Bara ett ord kan sätta eld på en skog - Jag kan älska dig just som den där elden

 
Såhär såg det ut när vi lämnade Västerbotten. Gröna jordgubbar och små små smultron. Men efter att vi åkt kom en tjuvaktig skata och tog sig in under nätet och ÅT UPP ALLT!
 
 
Jag förbannade denna skata och önskade högt att Nisse skulle äta upp honom. Dagen efter hade grannkatten Nisse faktiskt nackat denna skata i flera bitar. Ojojoj man ska akta sig vad man önskar sig. Ibland slår det faktiskt in.
 
 
 
 
Kommentarer
Mrs Andie

Hahaha det kallar jag the law of attraction. :-D

2013-06-30 @ 10:31:21
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!