2009-04-17 ? 21:40:56

Mitt kök

Till alla de som inte vet om det ännu. I sommar kommer jag och min sambo
flytta till vårt drömhus. Ett hus med gamla anor från början av 1900-talet.
Omgjord och med en fantastisk historia som mejeri och café. Ett charmigt
rött hus med vita knutar i en by på västerbottens landsbygd. Norrlångträsk
heter den. Det blir en resa på 48 mil. Från stad till landsbygd. Ett äventyr.
Men vi får även ett större område att kalla hem. Låter inte det underbart?

Jag tänkte visa lite små bilder från vårt kök. Tyvärr är inte kvaliteen den
bästa på alla. Men håll till godo!



Secondhand kökslampa i blått och vitt porslin med mässing detaljer,
jie keramik tavlor och ett flygfoto som visar hur huset såg ut under 60-talet.


Mina blommor har fått påskdekoration


Kökstillbehör.


Mitt kylskåp


Köksporslin och dörrknoppar matchande med kökslampan


Sockerskål och mjölkkanna. Secondhandfynd det med!


Kökshanddukar i härliga färger


Min skänk från ovan.
Kommentarer
Fröknarna Flor

Va fint du har det!

2009-04-19 @ 07:56:06
URL: http://froknarnaflorblog.blogspot.com
underbaraclara

fantastiskt vad mycket fint du har!

krya på dig

2009-04-28 @ 17:47:01
URL: http://folkbladet.nu/underbaraclara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!