2009-02-10 ? 13:15:26

Praliner, sparris och en massa sol



Solen lyser och man har redan glömt bort det trista bistra vädret från helgen.
Gick en vända på stan och fann detta lilla pralinfat! Ser ni att trycket på
ovansidan ser ut som mormors gamla rånjärn. Handdrejat av Anna-Lena
Dancy. Ja jösses va flott!

Fann även denna nyproduktion av Jie keramik. En liten uppmaning till
alla ute i stora vida världen.



Ikväll klockan 18.00 kommer jag lägga ut bild på min tavla jag målat.
Kolla in för mitt lilla  "vernissage".
Kommentarer
jonas

hej tavlan med sparrisen gillar jag jättemycket. SÅ om du någon gång vill sälja den är jag väldigt intresserad
Med vänlig hälsning jonas och linda och thindra

2013-05-15 @ 21:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!