2009-02-15 ? 22:42:14

Vardagslyx

Sitter i soffan och äter ekologiska gelehjärtan (som jag egentligen köpt
åt min sambo) och mörk choklad. Resterna efter alla hjärtans dag.
En dag som när man var singel kändes så viktig känns nu rätt lamt.
Vi brukar ta till sådana där vardagslyx med jämna mellanrum så det
hade inte behövt någon speciell dag för det. Laga lyxmiddag mitt i veckan,
en gemensam dusch innan långa arbetsdagar, klä upp sig bara för
skojsskull. Lyx för mig just nu hade varit att åka till vårt hus. Men tyvärr
ligger den 48 mil bort. Lite för långt för en lördag till söndag helgtur.
Men tänk va härligt att få måla om fönsterspröjsen. Renovera tvättstugan.
Kakla toaletten. Skotta snö från verandan och fram till garageporten.
För att i slutet av dagen somna tillsammans i ett rum med blommiga tapeter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!