2009-06-20 ? 17:52:56

Tvättstugan är snart klar!

Jag har ju nya bilder från Norrlångträsk från förra helgen. Kunde
inte blogga därifrån då internet var helt ur funktion hela tiden.
Vi har levt helt utan dator och tv hela helgen. Riktigt skönt!!!
Så vi hade tid att vara väldigt händiga och duktiga. Vi tvättade
taket och alla lister. Sen satte vi väv i tvättstugan. Målade taket två
varv, listerna och dörrarna.Tänk vad lite färg kan göra. Bara att få
taket målat gjorde det till ett helt nytt rum. Ljusare, öppnare och
helt enkelt hemtrevligare!



Vi installerade även vår nya frysbox och vår nya toppmatade tvättmaskin!
Åh vad jag ska baka bullar och bröd. Fylla frysen! Tänk sedan doften
av nytvättat och få gå ut och hänga upp den och torka i vinden. Att något
så vanligt kan kännas så lyxigt?



Tyvärr fann vi ingen passande väggfärg så det får bli till nästa gång. Tänkte
mig något ljust. Ljusljusljusblått nästan mer mot vitt. Kanske?
Linneskåpet ska också få sig en "uppiffning". Var trappstegen är nu kommer
det att komma en vitmålad trapp upp till vinden.



Blir nog bra när gardinstängerna kommer upp också. Har vackra blåa gardiner
som min mamma sytt åt mig.

Vad tycks?

Kommentarer
Andie

Det ser jättelyxigt ut med en så stor tvättstuga helt för er själva. Och en fortsatt glad och trevlig midsommar helg på er!

2009-06-20 @ 23:07:46
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!