2009-05-09 ? 22:19:22

"Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck"

 

Dessa två böcker har jag som "hemläxa" i helgen. Vad underbart
spännande en trädgård kan vara. Det är inte bara att plantera en
blomma där och en blomma där. Det handlar om färglära, om
material, form och design. Du kan inte lägga in ett material i din
trädgård som inte hör till miljön i vanliga fall. Det kommer ge en
udda och konstig syn. Allt handlar om harmoni, växtmönster
växtzoner och släktskap. Det är ovanligt uppiggande. Jag kan
även vamt rekommendera Trädgårdsfredag på svt2!

Jag kan inte annat än att citera Ernst Kirchsteigher
"Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck"
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!