2010-12-19 ? 19:10:52

Julkort 7/7

Nu är vi framme vid fjärde advent och sista julkortet. Denna blogg har
jag aldrig tipsat om förr. Hittade den ganska nyligen och har följt Amanda
via bloglovin sen dess. Amanda är 22 år och bor i Uppsala. Hon har en
underbar fotoblogg som heter Aphoto. Mina favoriter är dessa från Dubai!
och hennes självporträtt. Amanda har verkligen en känsla för färg och detaljer
som jag tycker är helt fantastisk. Bläddra runt och förlora dig lite i vinterdimmor
och sköra sommardrömmar. Nä Amanda ingen annan är som du.
God Jul Amanda!
Kommentarer
Catrins Garderobstankar

Vad kul att du vill vara med och tävla.



Nu ska jag kika på Amandas sida - kul med tips!

2010-12-19 @ 22:28:35
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!