2010-12-13 ? 11:17:02

Yllestrumpbyxor, is, träd och luciafirande

I våran park inne i stan så har de de senaste vintrarna belyst upp träden
med lampor i olika färger. Det ser helt oemotståndligt ut. Igår kväll vid 21
så kände jag mig kry nog för att ta mig dit. Underbart! De hade till och med
gjort en skridsko bana i mitten av parken runt fontänen. Runt stod upplysta
isblock från Torne River. Hade de haft skridskouthyrning och lite musik så
hade saken varit klar. Jag hade nog gått hit varenda dag. Men nu äger jag
inga skridskor om jag inte kniper jättehårt med tårna eller lyckats "banta
bort" två skostorlekar. Idag är det Lucia. Så trevlig Lucia till alla er överallt
i Sverige och världen! 
Kommentarer
love&peace

Fina bilder ^^

Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna varor upp till 300 kronor från runns.se- kika gärna in och lycka till♥

2010-12-14 @ 13:01:41
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!