2010-02-22 ? 20:32:36

Bara ett litet frö kan växa till ett stort starkt träd

Har varit och pillat lite i fröställen som har kommit till butikerna.
Men jag vet inte riktigt vad jag ska välja. Jag vill ju testa allt.
Men det är ju självklart, lite får man väl anpassa för en trädgård
i kallare klimat.

Men jag drömmer om akleja, balsamin, röd röllika, dahlia,
doroteablomma, lupiner, blå pensé, rosa petunia, riddarsporre,
små ringblommor, gul rudbeckia och kryddtagetes med mera.

Men även lite dill, koriander, körvel, ramslök och timjan om sig vill.



Finns som en hel del att göra för att få trädgården vacker igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!