2010-10-16 ? 10:23:59

Ska vi jämföra lite med varann?







Såhär vintrigt är det här. Igår var jag på arbetsintervju för eventuellt
jobb på Swedbank i april/maj. Det gick ganska bra tror jag nog.
Idag ska jag skotta snön ner från garaget. Det är en hel del. Hälsa på
dem vi köpte huset utav och diskutera det möte som byn haft med
Skellefteå kraft i veckan. Snart kanske vi har fibernätsbredbandet inkopplat.
För tillfället är den bara dragen till huset men inte mer. Ett projekt som
legat på is ett tag.

Sen tror jag nog att jag ska bryta mitt shoppinguppehåll (vilket jag redan gjort
med fyra små guldfärgade saker för 29 kronor men det räknas inte tycker jag)
med att lägga in en beställning på Garderobsbutiken.
Kommentarer
Andie

Hoppsan Kerstin, i norr hade det minnsan snöat, när jag pratade med pappa i fredags sa han att det var "stockholms slask" men det ser det ju inte riktigt ut att vara. Lycka till med internet uppkopplingen iaf.

2010-10-17 @ 23:13:37
URL: http://www.upinmytree.wrodpress.com
Evelina

I norrbotten var det slask. Men i västerbotten vinter. =) Men slasket kom dit också på söndagen.

2010-10-19 @ 12:41:31
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!