2010-09-21 ? 20:12:26

Äckliga bräckliga shoppingberoende

Som arbetslös med väldigt lite pengar så får man prioritera. Jag har
prioriterat hela året. Men nu känner jag av ett sådant sug efter shopping.
Det är fruktansvärt. Vilket begär! Detta kan nog liknas med sockerberoende
och rökning. Vad som utlöste det? HMs nya katalog och IKEA katalogen.
Varför varför varför? Får nog lägga upp en lapp på brevlådan "Ingen reklam tack"
om jag inte ska avlida.



Jag är ju faktiskt bara en tjej som gillar det som tjejer gillar.
Kommentarer
Catrin Garderobstankar

ja hujeda mig. Men vilken fin klänning!

2010-09-23 @ 22:55:45
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!