2010-09-18 ? 14:14:25

Att tappa bort sig själv



Nu har jag verkligen legat på latsidan. Visst jag har sökt jobb varje dag
men inte med samma entusiasm. Allt tyder på en alliansseger imorgon.
Det gör det himla svårt att vara vikarie. Gör det himla svårt att få in en
fot i arbetslivet. Himla svårt att röra sig på arbetsmarknaden.

Nu är jag ledsen också för att a-kassan aldrig kan göra sin del. De har fått
alla papper de krävs och jag har ringt dem och kollat upp att allt är OK.
Men ändå verkar jag inte få pengar nästa vecka. Noll kronor minus räkningar
blir himla mycket minus. Snart tappar man tron på verkligheten.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!