2010-09-07 ? 23:35:37

Höst på landet

Har fått ordnat lite höst i Norrlångträsk under helgen. Trädgården är
redo för vintervila. Hängbjörken var till hälften gyllene gul. Så himla fint.
Massa rönnbär var det också och det sägs ju betyda mycket snö till vintern.
Men det får man väl se.



Stringhyllan kom på plats. Den saknar dock böcker. Så jag har fyllt den
lite provisoriskt bara.



Sedan har jag fått upp min nya sänglampa. Loppisfynd från Kusmark.



Har bytt till höstgardiner också. Ja mamma, jag räknar med att du inte
tycker om dem lika mycket som jag. Men de är superjättefina!
Fått dem av Viola. Tack tack snälla.



Tagit fram snöskyffeln också. Nästa gång vi kommer dit kanske det är
snö. Tänk va fint det vore.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!