2010-09-16 ? 16:21:24

Dagens middag

Jag kan inte låta blir att fortsätta baka mera. Igår blev det både en
chokladkaka med vita chokladbitar i som jag gav bort till min fd
arbetskamrat. Ananaskakan fick mor och far. Sedan blev det en
äppelkaka som jag behåller själv. Har för liten frys i Kiruna. I norrlångträsk
hade jag haft en hel tom frysbox + vanliga frysen i köket att fylla upp.

Idag blev det lite matigare. Blev persiskt bröd. Recpetet hittade jag på
recpet.nu



De är lite som indiska pan-bröd och smakade alldeles fantastiskt. Strax
ska jag påbörja middagen brässerad skinkstek med ingefära till. Blir
nog en himla bra middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!