2011-12-11 ? 22:04:28

God tredje advent!

Hoppas att ni haft en trevlig tredje advent. Jag har haft min näst sista arbetsdag idag. Bara tisdag kvar sedan kastar jag in handduken. Det har gått så himla bra att jobba såhär länge och säkert hade jag kunnat fortsätta ett tag till likadant. MEN vissa dagar är det högtryck och skulle förlossningen sätta igång efter ett sådant pass så hade jag aldrig pallat. Det känns bättre och tryggare att få vara utvilad inför det stora okända. Det är jag värd! Imorgon ska jag testa ett nytt recept som är halvt lånat och halvt hitta på. Äppelmazariner! Delar med mig av resultatet sedan!
Kommentarer
Andie - med ett sparkande pyre i magen

Snygg ny design du har! Och äppelmazarinerna ser jag fram emot att läsa om. Och vad mysigt att du äntligen kan gå på föräldrarledighet, jag längtar till februari när det är dags för mig.

2011-12-12 @ 21:09:18
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!