2011-02-01 ? 11:05:11

Dags för Jokkmokk för "alla" utom mig


Jag tycker att det är så himla synd att jag inte har möjlighet att åka till Jokkmokks
marknad i år. Jag som har längtat ända sedan förra året. Det är mitt vitaminbrus mitt
i smällkalla vintern. Ett sorts hit men inte längre och nu går vi mot våren istället.
Men jag är glad för att jag har ett så himla bra jobb och jag får ju uppleva effekten av
Jokkmokks marknad på håll. Sedan får man ta ett stort andetag och försöka leva på det
till nästa år igen. Det blir som djupdykning under isen.
Kommentarer
CJ

My bad! Menade såklart rådjurshorn.

2011-02-02 @ 12:28:32
URL: http://cjs.blogg.se/
Evelina

Jag tyckte väl de såg lite för "taggiga" ut. Men bilderna var så små så jag antog att jag misstagit mig. =)

2011-02-02 @ 13:15:10
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!