2011-01-31 ? 19:19:35

Framtiden är formbar, jag leker ännu bara med konturerna

Fick ett så gulligt och spännande sms idag av Lisa. Hon hade varit på
fyndarrunda och hittat ett par gardiner som hon trodde att jag verkligen
skulle gilla. Så hon köpte dem åt mig och lade upp en bild på fb. Jag blev
riktigt chockad av denna överraskning. Du är så himla snäll Lisa!
Och vilken överraskning det blev när jag såg bilden. Det var kärlek vid
första ögonkastet. Hjärtat till och med hoppade till.
"Framtiden är formbar, jag leker ännu bara med konturerna"
Och konturer jag älskar är ju blommor och rutor. Något som många
bloggläsare redan fattat galoppen på. Men jag har inte riktigt förstått
det tror jag nog. Men efter den fina nya headern jag fick av Andie och
dessa fina gardiner av Lisa så börjar det gå upp för mig med. Ibland
vet man inte vilka signaler man egentligen skickar ut. För ibland kan
man känna sig som att ingen förstår en. Men sedan kommer sådana
här överraskningar och de träffar bara så rätt.
Lite luddigt nu kanske men det jag vill säga är:
Ja tusen tackar än en gång!
Kommentarer
Andie

Man blir bara så glad av att läsa dina inlägg. :-D

2011-02-02 @ 21:05:18
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
kajsa

jättefina!

2011-02-06 @ 19:54:19
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!