2011-01-03 ? 16:48:04

Kaffe, dopp och student

På nyårsafton sprang jag in i en klasskamrat från gymnasiet. Vi pratade
lite och nästan direkt påminde han mig om ett löfte han gett. Under stundenten
2007 lovade han att skriva i min studentmössa men det blev aldrig av. Så
snabbt bokade han själv in en tid för kaffe för hålla sitt löfte det ville han.
Så idag hade jag kaffebesök. Det var jättetrevligt. Vi pratade om vad som
skulle hända om en stor världskris skulle ske. Vi pratade om egoism och
om skoltider och nya tider. Och han höll sitt löfte efter snart 4 år. All heder!
Kommentarer
Andie

Det blir ju lätt så att man säger att man ska ses och sen rinner det bara ut i sanden. Så all heder till din kompis som höll sitt löfte :-D för det är ju alltid roligt med bra samtal och kaffe.

2011-01-05 @ 10:04:08
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Evelina

Ja men visst var det fint. Jag blev så glad så =)

2011-01-05 @ 15:54:32
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!