2011-01-02 ? 20:41:57

Nyårslöften

Jag drog upp en redig lista med nyårslöften och tänkte publicera här redan
innan nyåret kom. Men ju mer jag läste den så insåg jag att jag inte skulle
kunna hålla allt. Och vad är det för idé att lova om man inte kan hålla det.
Det har jag lärt mig. Men den var skriven med goda avsikter. Så här kommer
den. Ni kan redan nu räkna bort nr 6.

1. Designa mitt eget liv precis som jag vill ha det och leva ut mina drömmar
eller i alla fall ta första stegen för att nå dem.
2. Jag ska dansa, skratta och ha roligt hela året.
3. Jag ska ta det där extra steget utanför bekvämlighetszonen.
4. Jag ska åka utomlands innan året 2011 är slut.
5. Jag ska leva varje dag och minut och inte låta någon tid gå till spillo.
(6. Jag ska inte shoppa så mycket onödigt.)
7. Jag ska vara ute så mycket jag bara kan. Vi är gjorda för att vara under
bar himmel. Inget dåligt väder bara dåliga kläder etc etc.
8. Jag ska testa att finna någon ny spännande hobby som till exempel klättring.
9. Jag ska uppmuntra dem i min närhet och ge ut lite love and peace.
10. Jag ska ge mer tid åt mina vänner.
Kommentarer
Sara

Låter som bra & vettiga löften! :)



Sv; Man blir sjukt inspirerad av alla snygga undies! <3

2011-01-02 @ 21:07:03
URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Andie

Jag tycker att det låter som en rimlig lista med löften även punkt nr 6, året har ju bara börjat så det finns ju fortfarande tid att upprätt hålla det löftet mer eller mindre. Man kan i alla fall tänka sig för innan man köper den där grejjen bara för att..

2011-01-03 @ 12:52:29
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Emma

Toppen löften!!

2011-01-04 @ 18:31:16
URL: http://blogg.mama.nu/emma-pettersson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!