2011-07-27 ? 17:22:00

Vi ska få en baby!

Det stora som skulle ske idag och som jag var så grymt nervös över men samtidigt jättelycklig... Det var ju att idag skulle jag och Armin få se våran lilla baby som just nu växer inne i min mage. Samtidigt har vi valt denna dag att gå ut med nyheten så fort vi kom hem från ultraljudet.
Det var en helt fantastisk känsla. Våran lilling var så perfekt i varje liten del och att få se den sprattla med armar och ben rörde en ända in i själen. Han/hon är nu så verklig och det är skönt att ha fått det bekräftat att allt är bra.
Ett nytt datum fick vi också. Så jag antar att mellandagarna kommer att bli en enda lång längtan. <3
Kommentarer
carola

Åhhh grattis, vad mysigt:-)

2011-07-27 @ 17:57:03
Anneli

Grattis! Jag och många med mig hoppas så klart att ni överväger att flytta till Norrlångträsk fortfarande. Jag och min sambo(bonden)väntar också barn i år(i november) och det vore ju kanon med en liten kompis!. Mvh/Anneli(en av era närmasta grannar i NLT)

2011-07-28 @ 09:43:30
j

grattis!

2011-07-28 @ 10:25:24
URL: http://karppinen.blogg.se/
Andie

Visst är det fantastiskt att något kan finnas därinne! Ett stort grattis till er båda!

2011-07-28 @ 21:24:40
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
evelina

Tackar så hemskt mycket för grattis-hälsningarna. Vi är båda två så glada över det och tackar ödmjukast. =) Och va roligt att du hittat hit och skriver Anneli!! Och ett STORT GRATTIS till er också!! I hjärtat så önskar jag en flytt. Men nu är jag inte längre ensam att bestämma över det. Just nu är det inte praktiskt genomförbart. Men jag hoppas att Armin också kommer att älska Norrlångträsk lika mycket som jag gör. Det är den plats jag känner mig absolut och mest hemma på. Hoppet finns! Kom gärna och hälsa på nån gång =)

2011-07-28 @ 21:30:20
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/
CJ

Tusen tack söta du! Och grattis till kommande bebis. :)

2011-08-09 @ 18:40:49
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!