2011-05-01 ? 20:33:03

Andra tider

Det har inte känts så roligt att blogga den senaste tiden. Det är mycket som händer just nu
och ibland hinner jag inte riktigt med. Dessutom har jag haft lite svårt att veta hur jag ska
skriva detta inlägg. Men det jag ville få sagt är ungefär detta.
Den stora omtalade flytten som egentligen hela den här bloggen också handlat om är lagd på is.
Jag och Peter har valt att gå skilda vägar. Det beslutet är jag helt tillfreds med så det är ingen fara.
Och angående bloggen. Den kommer nog att få byta inriktning lite. Lite friare när jag väl kommer igång
igen. Men det kommer självklart bli lite Norrlångträsk också.
Hoppas ni haft en god valborgshelg. Idag är det första maj och en bra dag att se framåt mot ljusa tider!
Kommentarer
Andie

Åh vad tråkigt men det är bättre att gå åt var sitt håll när relationen inte längre håller. Ledsamt men sant, jag hoppas att du får allt gott i alla fall och önskar dig massor av lycka till i framtiden. Och naturligtvis kan du ju räkna med att jag dyker upp som läsare igen när du börjar blogga igen (eftersom du kommer ta en paus just nu, vilket du gör helt rätt i.)

Kram

2011-05-02 @ 13:24:22
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Anonym

Hej Hej :D

Jag och anders hoppas isen smälter och att du flyttar ner ;P han sa här om dagen "men du lisa, nu måste vi ju få evelina att flytta till nlt" ;P

Ta hand om dig :D vi ses snart! kram

2011-05-02 @ 18:45:23
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com
Lisa

Hej Hej :D

Jag och anders hoppas isen smälter och att du flyttar ner ;P han sa här om dagen "men du lisa, nu måste vi ju få evelina att flytta till nlt" ;P

Ta hand om dig :D vi ses snart! kram

2011-05-02 @ 18:46:05
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com
Lisa

Hej Hej :D

Jag och anders hoppas isen smälter och att du flyttar ner ;P han sa här om dagen "men du lisa, nu måste vi ju få evelina att flytta till nlt" ;P

Ta hand om dig :D vi ses snart! kram

2011-05-02 @ 18:46:31
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com
au

VA ÄR DET SANT?!

2011-05-02 @ 18:47:59
Sandra

En behövlig paus säkert :) Jag och au hoppas på att få uppleva Norrlångträsk på nära håll ;)

2011-05-02 @ 21:22:12
Lisa

Hej Hej :D

Jag och anders hoppas isen smälter och att du flyttar ner ;P han sa här om dagen "men du lisa, nu måste vi ju få evelina att flytta till nlt" ;P

Ta hand om dig :D vi ses snart! kram

2011-05-02 @ 21:32:28
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!