2011-05-14 ? 20:38:17

Let's dance put on your red shoes and dance the blues

Jag var ju och hälsade på Lisa, Anders och Edvin i grannbyn. Det var så trevligt.
Hade med en liten present till Edvin som fyllt 1 år. Stora buspojken. =)
Blev bjuden på jättegott fika och på en kanonsmarrig middag. Fick själv också en
hel påse med presenter med hem. Jie-tavlan jag visade i förra inlägget, gardiner,
söta retrokoppar och vaktelägg.
Vakteläggen var nog de minsta frukostägg jag någonsin ätit. Eller de var
det nog alldeles definitivt. Men åh så goda de var. Mycket smak i en liten bit.
Jag har lärt mig göra bechamel-sås också. Så detta var min första lasagne
som jag egentligen lagat alldeles själv. Lite småstolt faktiskt.
Köpte violer till köksbordet (de fick sedan åka ner i rabatten) som matchade
min Höganäs kanna och en av kopparna från Lisa fick bli sockerskål. Sommarsött!
Kommentarer
Lisa

Du, den dära lasagnen såg ju kanoooon god ut :D kram

2011-05-15 @ 09:23:13
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!