2011-10-07 ? 15:29:23

Let it snow let it snow let it snow

Syns kanske dåligt. Men mitt hack i taket. Voj voj. Men har skadeanmält till både fastighetsägare och bilförsäkringen. De var hur serviceintriktade som helst. Jag får till och med hyrbil medan min bil är inne på verkstaden. Sedan hälsade kundtjänsten att jag borde åka pulka idag istället för att köra bil. Hon satt själv i ett härligt höstväder i Göteborg! Tänka sig va landet Sverige är avlångt. Fast jag måste erkänna att även Kiruna har upplevt snökaos i sann Stockholmsanda. Bilar har suttit fast efter vägarna. Det var till och med någon som lämnat en tom barnvagn!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!