2012-04-15 ? 23:07:45

Komplement till babybok

Nu har jag fullt upp med att dokumentera allt som skett. Sedan Niilas föddes har jag fyllt i en bok åt honom med mina tankar och hans framsteg och milstolpar. En gåva som Niilas ska få sedan när han är stor. Jag har tänkt att om något händer oss så finns denna kvar att berätta åt honom om hans uppväxt. De senaste dagarna har det skett massvis i hans utveckling. Han tar milstolpe efter milstolpe. Första skrattet, sträcka ut tungan, vända sig från rygg till mage och första uppenbara "Nej det där tycker jag INTE om". Armin blåste på honom när han ammade för att få bort nåt ludd. Niilas slutade amma och tittade jättesurt på Armin. Han såg riktigt förlolämpad ut! Sedan fortsatte han att amma väldigt ljudligt. Sött som tusan! Jag noterar och fyller i!
Kommentarer
Sofie

vilken fin idée! Den boken kommer han bli jätte glad för sen när han bliräldre och roligt för en själv att gå till baks och bläddra i! Så duktigt du är! Jag fick en sådan bok att fylla i grejor i av min mormor, var jätte duktigt i början men har sen glömt av den. Så perfekt,nu blev jag påmin om den!

2012-04-17 @ 07:42:24
URL: http://blomstertappan.blogg.se/
Andie

Åh jag borde verkligen ta i tu med att göra det samma. Du är så duktig.

2012-04-24 @ 00:16:26
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!