2012-07-16 ? 11:04:00

Suomi 11-12 juli 2012

Jag och Niilas har även hunnit vara på visit till moster Anna i Finland. Hon bor så himla mysigt och jag hade velat flytta in i den lägenheten. Jag gillade allt!! Mysigt hade vi också. Jordgubbar och glass. Pyjamasparty till sena natten. Niilas sov med sin moster och steg upp med henne också. Så jag fick ligga kvar i sängen och vänta på morgonkaffe. Så lyx!! Sedan ville Niilas sova lite mer sovmorgon så då fick jag massa tid att ta hand om mig själv lite extra. Måla naglar, noppa ögonbryn och så fick jag håret klippt. Jag känner mig som en ny människa!
Så nu har gossen varit i både Norge och Finland. Vilken berest liten karatekid!
Kommentarer
sofie

man blir lite som en ny människa när man helt plötsligt har tid att just måla naglarna och bara får lite egentid! det behöver man för att vara den där pigga och glada mamman den övriga tiden!

2012-07-16 @ 21:47:34
URL: http://blomstertappan.blogg.se/
sofie

Ser ut som hon har en riktigt fin lägenhet! man blir ju alltid lätt avundsjuk när man besöker sådana och genast börja hjärnan snurra på högvarv hur man själv kan göra om hemma!

tack för alla dina fina kommentarer!!

2012-07-16 @ 22:18:34
URL: http://blomstertappan.blogg.se/
Andie

Sovmorgon är aldrig fel :-D BTW så älskar jag stringhyllan på väggen.

2012-07-19 @ 00:31:19
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!