2013-04-03 ? 14:47:57

N som i Niilas, näste,nalle & näbbskor

Efter förra fototillfället så har ju även ett hemmagjort alfabet kommit upp i Niilas rum. Detta var mest för att dölja fula hål i väggen efter att förra ägarna troligtvis har haft uppe högtalare vid taket.
 
Så detta har jag knåpat ihop med bilder och bokstäver från google och pinterest. Skrivit ut och hängt upp med häftmassa. Så får det vara tills det blir dags att tapetsera om.
 
Lite stökigt på bilden med pyjamaser och pysselgrejer på skötbordet.
 
Ni förstår min tanke N - Niilas, näste,nalle, näbbskor
Kommentarer
Sofie

Vilket fint alfabet och vilket jobb du gjort, skulle nog tagit mig en hel evighet att göra ett liknande! Blir extra roligt när de bli så personligt med!

2013-04-04 @ 07:18:43
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Mrs Andie

Gud vilken smart idé att sätta upp ett alfabete! Riktigt snyggt och fiffigt, det får mig att tänka på när man var liten och besökte skolsalar.

2013-04-08 @ 20:16:27
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!