2013-04-13 ? 12:00:57

Projektplanering och loppislycka

 
Nu så är det mycket på gång. Men min sista tenta är avklarad och jag tror jag klarade den med bravur. Men istället är jag och min syster i startgroparna på ett mycket spännande projekt som kommer att svälja massa tid. Men det kommer att bli spännande och roligt. Vi kommer absolut att berätta mer senare på bloggarna. 
 
Vad händer annars? Ikväll har vi barnfritt. Niilas ska sova över hos mormor och morfar. Han kommer att bli överlycklig. Vi föräldrar ska nog bara passa på att göra sådant som vi inte hinner annars. Som att bara vara! Vi ska duka upp småplockmat i vardagsrummet. Hyra film och passa på att SOVA!
 
Mer så känner jag ett väldigt loppissug. Sommaren kommer snart. Det blir Västerbotten snart. Jag vill fynda massa skrot med fransar, blommor och allra helst i brun/orange. Så roligt det vore!
 
 
Kommentarer
sofie

Men vad spännande med ert projekt och så roligt att få göra det med din syster, ska bli roligt att läsa mer om det sen!

2013-04-17 @ 20:43:44
URL: http://blomstertappan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!