2013-01-06 ? 23:35:56

Barnvagnsprojektet

x
 
x
 
x
 
 
Jag har rådfrågat om tips och info angående min nyfunna vän barnvagnen. Så här verkar en lite dyrare och finare version av min vagn se ut. En tysk eller holländsk tillverkare tror de flesta och ungefär 1930-tal. Min tanke nu är en redig rengörning först och främst. Sedan ska sufletten tas av och nytt vattentåligt tyg ska måttas ut i en fin blå färg. Några skruvar ska bytas ut. Insidan ska kläs präglad läder. Sedan ska den antingen få medar undertill eller inget alls. Jag har ännu inte bestämt mig till fullo. Den är i alla fall redigt stor, bred och tung ska ni veta. Det var en kamp att få den ur bilen och in i förrådet idag. På tisdag plockar jag in den i huset.
Kommentarer
Mrs Andie

Åh vad coolt! Lycka till!

2013-01-12 @ 00:41:14
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!