2013-03-11 ? 09:52:15

A good day from beginning to END

 
Hejsan det var ett tag sedan igen. Den nya bloggdesignen blev jag förresten inte så himla nöjd med så jag har börjat på en ny. Så det kommer väl igång här någongång. Jag står och poserar i storasysters rum som står tomt när hon inte är här. Övervåningen är min favoritplats just nu. Jag håller på med en massa projekt. Vi har till exempel beställt nya fönsterbrädor. Fina vita!
 
Idag är det min mormors födelsedag och det ska vi fira såklart!
 
Kommentarer
Mrs Andie

Ser en snygg takkrona där i bakgrunden, vart har du hittat den?

2013-03-11 @ 21:04:38
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Evelina

Den är köpt för en herran massa år sedan när jag flyttade hemifrån :) 1000 pix på nån möbelaffär :)

2013-03-12 @ 00:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!