2013-06-11 ? 22:38:30

Traktorkortege genom staaan

 
Just den dagen som vi var in till Skellefteå (staaaan) så var det ju studentkortege! Kan ni tänka er min stora glädjelyckorus (precis som en turdag) när jag såg att studenterna i Skellefteå inte åker lastbilsflak som studenterna gör i Kiruna. Nej nej nej de åker ju självklart traktor med skrinda! *hoppas upp och ner* Tårarna sprutade ur ögonen på mig. Nej det var faktiskt inte för traktorernas skull. Faktiskt inte! Det var bara för att jag tycker att det är så himla fint och högtidligt med student. Jag blev riktigt rörd och mindes min fina student. All lycka till alla nyvuxna till den riktiga världen!
 
Kommentarer
Mrs Andie

Tänka sig att det skiljer sig så mycket från stad till stad. I Uppsala åker studenterna runt i retrobilar, vanliga bilar, lastbilsflak och skrindor. Alltså en salig blandning.

2013-06-16 @ 21:23:32
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!