2009-06-10 ? 19:06:55

Thailand inslaget i vackraste paketpapper!

Idag mitt emellan en pizzabeställning och läsandet av
tidningen Buffé så fick vi en ganska spontan idé!
Jag köpte en födelsedagspresent till min sambo som
fyller 30 år i sommar. Presenten är en resa till Thailand
för oss den 20 september 2009. Blir underbart härligt.
Mina föräldrar följer också med. Bra att ha några som är
vana turister. Ojoj va kul det ska bli. Jag längtar så!

Bilden nedan är lånad av Fritidsresor och visar vårt hotell på
Kata Beach.

Kommentarer
Catrin

Åh vilken underbar present! Själv sätter jag mitt naiva hopp till den svenska sommaren. Kan inte värmen komma snart?

2009-06-12 @ 08:36:19
URL: http://cacalacka.blogspot.com/
Carola & Pojkarn

gud vad härligt, ni kan packa med mig i resväskan:-p

2009-06-12 @ 10:56:15
URL: http://hampusochpontus.blogg.se/
Evelina

Ja det ska bli riktigt härligt. Ett tips är att lusläsa ICA-medlemsreklamerna det finns riktigt bra erbjudanden där ibland!

2009-06-20 @ 18:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!