2009-03-29 ? 22:57:55

Tuolpukka

Hela helgen har bara flygit förbi i all hast. Har inte ens hunnit med att
blogga. (Ursäkta) På lördagen var jag på pimpeltävling i Tuolpukka.
Jag hjälpte till som kontrollant. Räkna fiskar och sådant.
Riktigt roligt för det var toppenväder. Det firades femårsjubileum.
Missade ni detta så får ni komma nästa år istället.





Min mamma och min kära syster kom med på bild. Jag hade också
en grann reflexväst på mig. På kvällen släckte jag all elektronik för klimatet.
Earth Hour, hoppas fler gjorde det. Lite läskigt vad mörkt det blev
när gatubelysningen släcktes.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!