2010-04-12 ? 15:43:55

Dagen idag, den har du. Men har du använt dig av den?

Igår när jag rensade igenom min garderob hittade jag en liten
vit påse med bortglömda fynd från Jukkasjärvi hembygdsgårds julbasar
2009. Det var himla trevligt då påsen innehöll:


En tallrik som sambon valt ut. Den ska hängas upp i köket i Norrlångträsk.
Bredvid Kiruna tallriken antar jag. 25 pix för den.



Finaste juldukarna med hästar. Tror jag betalade 10 kronor för dem.



Och en smörbytta som skall användas till kokta grönsaker. Lagomt stor
för två. Priset kommer jag inte ihåg. Brunt är vackert.



Har jag sagt föresten att den 12 maj blir det Norrlångträsk igen. Håller
tummarna att det blir grillväder!
Kommentarer
Catrin

Ja, det är otäckt med olyckor och man blir hastigt påmind om hur skört livet är. Vad bra att olyckan du bevittnade också slutade bra.



Vad roligt att hitta en bortglömd fyndpåse i garderoben!

2010-04-12 @ 23:06:26
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
The House Of Wise

Alltid lika roligt att hitta bort glömda skatter. Det förgyller liksom vardagen.

2010-04-17 @ 17:19:33
URL: http://houseofwise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!