2010-08-15 ? 17:00:08

8 svar på 8 frågor

Sedär! Jag har fått min första utmaning av ingen mindre än
Catrins garderobstankar. Nu blev jag ju riktigt nervös. Men
ska göra ett försök.

1. Vad är det första du gör när du vaknar på morgonen?

Blir alltid väckt av en morgontokig katt som vaknar när klockan ringer.
Jag vill snooza men det tycker inte Morven. Så efter många om och men
släpar jag mig upp.



2. Vem skulle du ringa om du behövde hjälp att gömma ett lik?

Pappa!



3. Har du någonsin skickat ett kärleksbrev?

Nej, bara fan-brev till kungen som mycket ung rojalist.



4. Vad har du som bakgrund på din dator?

En vinterbild på en gata i Kiruna. Inte långt ifrån vart jag bor.



5. Brädspel?

Alfapet eller Kalaha tror jag nog.



6. Om du var tvungen att välja: kapitalist eller kommunist?

Kommunist.



7. Mest älskade ägodel?

Svårt... Är inte så fäst vid speciella saker. Älskar ju dock mitt hus och ALLT
som är i det.



8. Mest lästa bok/bokserie?

Tror jag läst Papillon flest gånger. Annars är jag ett fan av Sanningens svärd
av Terry Goodkind.



Jag antar jag ska utmana fem personer nu. Så det blir du, du, du, du och du!

Andie
Jenny
Kristin
Josefin
Ida
Kommentarer
Carro

Guuuuud vilken söt kissekatt!

2010-08-15 @ 20:13:27
URL: http://scenbloggen.com/carolines
Josefine

åhåå! vad kul att du också bloggar :D

allt bra med dig?

KRAM

2010-08-17 @ 18:31:10
URL: http://pinksnow.blogg.se/
CJ

Kikade lite i ditt arkiv, kul läsning! Och vilken söt katt! Ha en fin måndag. :)

2011-02-07 @ 11:07:06
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!