2010-12-07 ? 23:16:00

Ajajajaj

Hmm kände igår att jag började få ont i sidorna. Tänkte det var efter för
mycket dans från helgen. Men idag vaknade jag med en sur trut också.
Hela dagen har jag lidit av ögontorrhet som vägrar gå över. Och nu på kvällen
kom det åter igen. Ont i huden. Precis som bara för någon vecka sedan det
känns till och med i öronen. Fast denna gång vågar jag inte googla. Blir sjukt
hypokondrisk. Jag får helt enkelt se hur det ter sig imorgon. Kanske är något
man borde kolla upp med doktor.
Nu är det föresten dags för Wow Cataclysm. Har bara orkat spela pluttelite.
Men detta blir nog himla bra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!