2010-12-28 ? 17:59:16

Julklappen

Nu kommer det obligatoriska "Detta fick jag i julklapp" inlägget. Och så
mycket fint jag fick. Tusen tack alla mina nära och kära.
Jag har inte fotat allt men några stycken. Först ut att visa upp var nog min
favoritklapp just för att den var så oväntad och glad. Tusen tack hjärtat mitt
för den fina rosettväskan.
Utav mor och far fick jag bland annat en alldeles egen symaskin! Hur
lycklig är inte jag! Nu behöver jag köpa på mig massa tyg så jag får sy
mera! =)
Fick även en bok av mor och far. Och långkalsonger som värmer gott
i Jukkasjärvi.
Fick fina grytlappar av peters mormor. Brunt och rosa. Me likey like.
Fick även en badrumsmatta, handdukar och en kökshandduk av densamme
och Bertil. Jag som suktat efter nya handdukar från Hemtex hela året
men inte riktigt kännt att ekonomin hållt för sådana inköp. Så oj va glad
jag blev.
Fick en jättesnygg "kåsaformad" skål med gotter i av syster och Jani.
Det som fanns i av flytande form försvann dock ganska snabbt. Men inte
av mig. Jag har haft en fin vit jul. <3
Sedan fick jag en volumaster från Peter. Vilken grej det är. Älskar den!
Fick av varm och go mössa från jobbet. Det behövs för de flesta dagar
jag jobbat har temperaturen legat på runt -28 grader. Friskt!
Fick även något riktigt blingbling jul. En nyckelringknippa i form av en
ring med stooooor sten. Precis min smak.
Fick en fin ljuslykta från Viola. Shine tealight holder design by Marie
Olofsson. Igår fick jag en mellandagspresent av min sambo. En röd
HTC Wildfire. Så fint. Jag la mer än gärna min HTC tattoo på hyllan
för denna läckerbit.
Jag är mer än nöjd. Så fina saker som jag fick. Tusen tack allihopa åter
igen för en tokmysig jul.
Kommentarer
Emmas husbestyr

Så mycket fin du fått! Nyckelringen var ju underbar! Vet du vart den är köpt? Kram Emma

2010-12-30 @ 00:15:02
URL: http://emmashusbestyr.blogspot.com
Emmas husbestyr

Så mycket fint du fått! Nyckelringen var ju underbar! Vet du vart den är köpt? Kram Emma

2010-12-30 @ 00:17:38
URL: http://emmashusbestyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!