2010-12-14 ? 07:10:00

Julkort 2/7



Nästa julkort får ytterligare en tjej med norrlandspåbrå. Fast nu bor hon i
Jönköping och har bloggen Emmas husbestyr. Egentligen hittade jag denna
bloggen inte bara en gång utan flera gånger och varenda gång jag råkade
trilla in på den så slog det mig vilken inspirerande tjej Emma är.
Sedan dess har jag varit daglig besökare och fått njuta av allt fint pyssel,
smarriga recept och övriga husligheter som hon gör. Måste jag välja bara en sak
så måste jag bara tipsa om hennes toalettmakeover. Helt fantastisk!
Skulle jag vara hälften så kreativ som hon skulle jag vara nöjd! Men jag måste
undra en sak. Vem äter upp allt som du bakar Emma? =)
Kommentarer
Emmas husbestyr

Tack! Nu blev jag ju alldeles glad ända in i hjäreroten! Vilka fina ord. De tar jag åt mig.

Kakorna brukar jag bjuda mina kombosar och vänner på, och en del ger jag bort, fint inslagna, som present. Men en del äter jag ju förstås upp själv, har en liten svaghet för just sötsaker. ;) (Får nog bli ett nyårslöfte på det).

2010-12-14 @ 17:19:09
URL: http://emmashusbestyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!