2010-12-08 ? 18:16:24

På soffan, under julgranen, över förstånd

Idag är ingen bra dag. Vaknade fyra imorse och var helt borta i feberyra. Jag
som inte har tid att vara sjuk. Jag har så mycket att göra. Men tyvärr får jag nog
acceptera att jag inte kommer att jobba mer denna vecka. Fastän jag mår dåligt
så har jag spring i benen och det slutar bara med total utmattning och att jag
somnar kallsvettig. Så idag är ingen bra dag. Dessutom har min största inspirationskälla
här i livet meddelat att de ska lägga ner. Jag vet ju att allt de gjort kommer för alltid att
finnas kvar men jag får ont i hjärtat att en sådan underbar tid ska ta slut. Sen kommer
tystnaden. De har som fungerat som ett bevis på att allt kommer att ordna sig. Alltid när
jag gått i genom något jobbigt i livet så har jag plötsligt hört en av deras låtar på radio.
Som en pepp att "du är på rätt väg". Men lite kvar att glädjas åt i alla fall.
Kommentarer
Anna Ida Nathalie

Tack vad rar du är :) God jul!

2010-12-09 @ 11:39:47
URL: http://annaidanathaliee.blogg.se/
Catrins Garderobstankar

Åh ja jag såg det. Jag blev så glad att de ska spela i Sundsvall! då ska jag se dom.



jag hoppas verkligen att du kryar på dig snart.!

KRam!

2010-12-09 @ 13:39:33
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
evelina

Anna Ida Nathalie - Ibland behöver man inte bli peppad. Vissa saker är helt enkelt skit. =)



Catrin- Åh lycko dig. Jag får se om de kanske kommer närmre mig. Hoppas hoppas hoppas. Tack va söt du är. Ska ringa vårdcentralen imorgon. Tror det är mina halsmandlar som spökar.

2010-12-09 @ 16:30:03
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!