2010-01-03 ? 22:16:49

2010

Nya året är här! 2010 nytt liv och nya möjligheter. Det har jag firat med att
söka tre till nya jobb. Har ju gått in i nya året som arbetslös och vill ändra på
det fort som attan. Men ändå är allt jag kan tänka på hemslöjd och vackra tyger
gardiner och bruksföremål. Kliar i fingrarna efter pyssel i Norrlångträsk.
Tänk bara att få tända nya lyktan på verandan. Hänga upp nya gardiner.
Fynda nya möbler på secondhand. Fylla garaget och förråden med massa
nödigt och onödigt. Skotta gården och höra snön knastra under fötterna.
Promenera genom byn eller åka spark!

Mina nyårslöften för detta år är väl att leva ut lite. Göra det jag vill. Ta lite
chanser. Älska mycket och kramas mera. Skaffa ett jobba jag trivs väldigt
bra med och köpa en spark!

Kan även tillägga att jag har skaffat fler sorteringskärl så jag ska sortera mera skräp!
Kan ju även påminna och rekommendera:
http://www.ettklickforskogen.se

Kommentarer
Andie

Men om du verkligen vill till Långträsk varför börjar ni inte med att flytta dit och söka jobb där runt i kring osv? Man kan faktiskt få båda delarna om man verkligen verkligen vill och vågar släppa det man har och just nu har du en enorm möjlighet att göra just detta.

2010-01-04 @ 08:49:10
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Evelina

Jag har sökt jobb dit. Är himla nära på ett nu. Håll tummarna för mig! ;)

2010-01-05 @ 10:48:47
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!