2010-07-22 ? 22:06:35

Sommar med Ernst

Känner mig grymt inspirerad just nu. Och det kommer inte från vem
som helst utan från mannen som gett bara fötter och rundstavar ett
ansikte. Mannen som tittar libbstickor i ögonen och blir kär i stenar.
Han som kan prata med rum och känna husets känslor. Han som kan
anlägga kryddträdgårdar precis överallt.

Såklart pratar jag om Ernst!

Såg just "Sommar med Ernst" och gick direkt in på Hemmakanalen.
Jag som så länge sökt ett riktigt stort skrivbord. Ett som helst rymmer
två dataplatser och en skrivbordsplats. Ett stort bord som rymmer mycket
men inte får rummet att känna sig tungt. Och tänk ett just sådant bord
byggde han i dagens program. Åh jag önskar verkligen han skulle komma
hem till mig och inreda vinden. Ack ack. Ljuva dröm.

Så länge tänker jag sysselsätta mig med att bygga ihop ett skrivbord á la
Ernst. Fast egentligen har jag och pappa redan kommit på den idéen för
ett tag sedan men det var roligt att se att den är så lyckad!


Bilderna är lånade från Hemmakanalen.
Kommentarer
Catrins Garderobstankar

Jajaja! Jag och min såg också det här avsnittet och blev helt imponerade! så fort vi får tillräckligt mycket plats för ett till rum så kommer vi att prova på att bygga ett eget.



Lycka till!

2010-07-26 @ 07:36:39
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!