2010-06-12 ? 12:10:50

Sanndrömmare

Idag känns så overklig på något vis. Vaknade efter en lång natt med många
drömmar. Efter ett telefonsamtal vaknade jag dock till riktigt ordentligt.
Det visade sig att jag drömt en sanndröm! Jag drömde att en person, en tjej
i min ålder som jag är bekant med, kom fram till mig och berättade en sak.
På morgonen fick jag det sedan bekräftat. De hon sa var sant. Varenda liten
detalj. Så tydlig trodde jag inte sanndrömmar kunde vara. Sanndröm eller bara
en otroligt konstig tillfällighet? Vem vet. Men det finns mer i världen än vad som
är synligt för blotta ögat, det är jag säker på.




Har inga bilder på Vaio ännu, så det blir lite lånat av Salvador Dali.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!