2010-03-03 ? 12:52:53

Det här är en fanfar, en blomma. En hälsning till de som inte är så tomma.

Nu luktar det av kardemumma och kanel i mitt kök. Härligt! Såhär
vill jag att varenda söndag ska vara, fast det är tisdag.
Antagligen lyckades jag hemskt bra med jäsningen eller så hann de
på något sätt mirakulöst fördubblas under bakduken. För jag har
jättemycket bullar hemma nu!




Sen fick jag två jättefina paket på posten! Åh vad glad jag blev. Den
första var min beställning från Garderobsbutiken.
 



Den andra var ett brunt kuvert utan porto. Den fick jag själv betala
portot på men det var det värt. Blev så glad så glad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!