2010-05-17 ? 09:58:10

Onsdag

Dricker morgonkaffe i solen nu men tyvärr hade jag mycket hellre gjort
det i västerbotten. Var så tråkigt att åka igår. Saknar en massa.

Tisdag var i stort sett bara resedag. Jag, mamma och pappa körde några
shoppingrundor i Luleå på väg nedåt.Sen blev det bara mat och sov. Onsdag
däremot började med fönsterputsning. Mamma hjälpte mig att få upp mina
nya gardiner också. Titta vad fint. Tyvärr var alla sängar slut i lager på Jysk
i Skellefteå. Som vanligt. Vi fick sova på luftmadrass ihelg igen.



Vi hade en mysig plock och fix dag. Åkte en sväng till Skellefteå och handlade.



Min sambo kom på kvällen. Vi fick njuta av en såhär fin solnedgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!