2010-11-18 ? 11:48:22

Mamma och jag

Jag bara älskar fåniga semesterbilder. Semester med familjen ska vara
sådär fånigt och gulligt. Fast detta var ju inte riktigt semester. Jag
jobbade nere på Gotland förra sommaren i några veckor. Mor och far
kom förbi när de var på semester och tillbringade en tid på Gotland dom
också. Tusen tack för det. Jag vet inte hur jag hade klarat mig där annars.
Jag tycker INTE om att resa iväg själv och vara borta från mina nära och
kära hur länge som helst. En av orsakerna till varför jag bytte jobb.
Mitt nya jobb börjar föresten om en och en halv vecka. Pepp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!