2010-11-22 ? 16:59:14

Min julduk blev en julkjol.

Idag har jag julpyntat i den grad att jag lagt upp gardiner och dukar.
Löpare och bonader. Men en julduk har jag alltid haft svårt att placera.
Testade den en stund på det ovala köksbordet men den är så enormt
stor och helt rund. Vackert tyg dock. Almedahls så jag har inte kunnat
göra mig kvitt den heller. Men då tog jag fram en tallrik och klippte ett
hål mitt i duken. Sydde kanterna med resårband och vips fick jag
en julkjol! UnderbaraClara tipsar hur!
Nu ska jag hälsa på mormor som ännu ligger på sjukhuset.
Kommentarer
underbaraclara

Galet snyggt! Kul att det blev bra

2010-11-22 @ 17:02:24
Andie

Wow, vad kreativit av dig och snyggt blev det! Skitcoolt helt enkelt och jag gillar dina skor oxå.

2010-11-22 @ 23:45:26
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
evelina

Tackar är själv också nöjd. Roligt med en julduk kring höfterna. =)

2010-11-23 @ 20:54:35
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!