2010-10-27 ? 14:01:08

Blast from the past

Det finns en tumregel för norrlänningar. Du får aldrig säga att du fryser!
Det är inte norrländsk, det är inte starkt, det är sååå 08. Men efter min
timmes promenad idag så säger jag det. "JAG FRYSER och det känns som
att jag aldrig mer kommer att bli varm igen!" Till och med ögonvitorna frös
till i snålblåsten. Dessutom har jag redan satt upp de två första julstjärnorna
i fönstret igår kväll. Galet? Nja jag har julkänslor fast man inte får ha det i
oktober. Idag ska jag göra allt tvärtemot.
Kommentarer
g e r a l d i n a

sv; hihih, jaa :D

händer till helgen då? :)

2010-10-27 @ 17:27:31
URL: http://geralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!