2010-10-07 ? 19:50:50

E..e...e...eeee

Snor denna från Facebook bara för att jag tyckte den var så trevlig.
Lättroad Evelina? Ja!

Jag heter: Evelina. Jag vill: Egentligen jättemycket. Jag har: Envisheten.
Jag är rädd för: Evigheten. Jag är inte: Evangeliet. Jag sjunger: Eldigt.
Jag är: Eee-användare. Ett djur som jag påminner om är: Engelsk vädur.
Jag älskar: Emma Watson.
Kopiera detta till sin status/(blogg) och svara på frågorna med ord som börjar
på första bokstaven i ditt namn. ICKE LÄTT! =)

Kommentarer
Anonym

Min gick inte alls bra. :P Hade inte tillräckligt bra betyg. :P

Grattis till jobbet då! =)

2010-10-08 @ 10:59:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Catrins Garderobstankar

Hihi kul!



Och vad skoj att du åker förbi Sundsvall nästa sommar! Vad ska du hitta på för äventyr?

2010-10-08 @ 16:17:26
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!